dimecres, 11 d’octubre del 2017

Amigurumi

Teresa Susana Montenegro

Quan vas començar?
Vaig començar a “tejer” amb cinc anys, la meva mare em va ensenyar a fer punt de mitja. A ella li agraden molt les labors.
D’on treus les idees?
De revistes, de llibres i d’internet.
Quanta estona hi dediques?
Als matins unes tres hores o més, depèn del dia. Als vespres desprès de treballar, també hi dedico una estona, sobretot si tinc encàrrecs.
Quines coses fas ara?
Faig punt de mitja, ganxet, amigurumis.
Ho fas per afició?
Si, encara que també accepto encàrrecs.
Fa un temps, també vaig fer bufandes per el viatge de fi de curs de l’institut del meu fill Martín, me’n va ensenyar una amiga, l’Antonia i van ser tot un èxit!
Tens altres hobbies?
No, no tinc temps per fer més coses.



 

 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada