dissabte, 3 de març del 2018

EINES EN MINIATURA


                                                           
                           Alfonso Sánchez

Com vas començar a fer eines en miniatura?
Fa més de vint anys que en faig. Vaig començar a treballar de ferrer, veia eines que m’agradaven i pensava en com les podria reproduir en miniatura. Després treballant de mecànic feia el mateix amb les eines que veia.
Qui te'n va ensenyar?
En vaig aprendre jo sol, sempre he estat molt “manetes”, i molt creatiu.
Quants en tens?
Una cinquantena.
Alguna  especial?
Si, la primera que vaig fer, la formigonera. La vaig veure i de seguida la vaig   voler intentar fer. Em va donar molta feina.
Tens algun altre hobbie?
M’agrada anar en bicicleta, tocar la guitarra, cuinar, el bricolatge...
També toco el teclat en un coro rociero de Pacs.                                                                                                                                    
                      
                                                  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada